Turkcell'in yeni logosu ve "paylaşma" kavramı...

Turkcell, logosunu değiştirdi. Eski logodan çok uzaklaşılmamış ama kesinlikle daha profesyonel görünen bir logo yaratmışlar. Ayrıca, antenler de durduğuna göre, selocanlar daha uzun yıllar hayatımızda olmaya devam edecek gibi görünüyor.

Turkcell'in yeni marka söylemi ise "Hayat paylaşınca güzel"... Logo değişikliğini yeni bir reklam kampanyası ile duyuran Turkcell'in "paylaşma" kavramı üzerine kurulu reklam filminin duygusal ritmi yüksek.

Ancak, reklam gereğinden fazla uzun, tam iki dakika. Bazı sahnelerde duygular çok güzel verilmiş, samimi, doğal... Ama bazı sahnelerde oyuncular çok yapmacık kalmış, soğuk, sahte...

Üstelik, reklamda logo değişikliğine dair hiçbir bilgi yok, sadece reklamın sonunda yeni logoyu görüyoruz.  Eminim pekçok insan, logonun değiştiğini fark etmemiştir bile.

Hala Türkiye'nin en pahalı operatörü olan Turkcell, bakalım sadece yüzünü yenilemekle mi yetinecek yoksa tarife ücretleriyle abonelerinin de yüzünü güldürecek mi?...


Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gerçeğe Çağrı! İyi bir aksiyon filmi...

Harika bir aksiyon filmi...

Çünkü sana değdiğinden beri ellerim, bütün kış dallarımda tomurcuklar var...