Pilli Bebek...

Behzat Ç. Seni Kalbime Gömdüm filmini izlerken, gözlerimden sicim gibi yaşlar akıtan bir anı yazmayı unutmuşum... Behzat'ın kızının özlemiyle ve acısıyla kıvrandığı ve gerçeklik zeminini kaybettiği sahneler... Fonda, Pilli Bebek'in Duruyor Zaman şarkısı... Nasıl eridim o müzikle, yüreğimin içinde hissettim acısını... Müthişti... 

Sonra biraz araştırınca öğrendim ki, Behzat Ç.'nin dizisi için yapılmış bu şarkı ve 3 Nisan 2011'de yayınlanan bölümünde çalınmış... Bense, ilk kez sinemada dinledim... Pilli Bebek'i de bu şarkı sayesinde keşfettim... Adamlar gerçekten çok iyi müzikler yapıyor...

 

Yorumlar

  1. Bende bilmiyordum dinlicem şimdi :)

    YanıtlaSil
  2. Bakalım beğenecek misiniz...:)

    YanıtlaSil
  3. Film müzikleri yemeğin kokusu gibi geliyor bana... Güzel müziği olan filmler, filmi seyretmek için iştah açıcı oluyor:)

    YanıtlaSil
  4. Harika bir tanım olmuş:) Müzik, duyguları harekete geçirmede müthiş bir güce sahip... Kokunun yetenekleri ise zaten tartışılmaz...

    YanıtlaSil
  5. En başından beri farkettiğim bir grup Pilli Bebek. Gerçi benim farketmem doğal sayılır, o tarzın sıkı takipçisi biri olarak.

    Behzat Ç.' nin önceki bölümlerinde sanırım "Olsun" u çalmışlardı yine Pilli' den. (Başka bir dizi ile karıştırıyor olabilirim)

    YanıtlaSil
  6. Dinledim, o da çok güzelmiş:)

    YanıtlaSil
  7. pilli bebek. iyi gruptur. ankaralı gruplardan zakkum gibi.

    şarkılarını bilirim.
    behzat ç. ne dizi ne filmini hiç izlemedim. fırsat olmadı.

    ama ah o şarkıların gözü kor olsun.
    :)

    YanıtlaSil
  8. :) Müzik ne güzeldir...

    Düşündüm de şimdi müzik, yüreğimizi körlükten kurtarır...

    YanıtlaSil
  9. tamam onlar kör ama bizim gözlerimizi açıyorlar.
    :)

    YanıtlaSil
  10. :) Çok güzelmiş, teşekkür ederim... En kısa zamanda yazacam ben de...

    YanıtlaSil
  11. E peki, sence benim rengim ne?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gerçeğe Çağrı! İyi bir aksiyon filmi...

Harika bir aksiyon filmi...

Çünkü sana değdiğinden beri ellerim, bütün kış dallarımda tomurcuklar var...