İşin, aşkınsa eğer...

İşin aşkınsa eğer, sabahları yatağınla keyifle vedalaşırsın, gözün arkada kalmaz, yüzün asılmaz... Yeni bir güne başlamanın neşesi, seni bekleyen işlerin heyecanı vardır...

İşin aşkınsa eğer, mesai saatlerinin dışına çıkarak çalışıyor olmanın hiçbir yükü ve yükümlülüğü yoktur. Ne sana ağır gelir çalışmak ne de buna bir karşılık beklersin...

İşin aşkınsa eğer, gittiğin her yerde, gördüğün her şeyde, okuduğun her haberde bir esin kaynağı bulursun... Bir şimşek çakar aniden, bazen günlerdir peşinde koştuğun sorunun yanıtıdır karşında dikilen...  Bazen, yepyeni bir fikrin doğuşudur o ışık...

İşin aşkınsa eğer, her gece huzurla dalarsın uykuya, yüzünde yorgun ama tatlı bir gülümseyişle...

Bunları düşündükçe farkına varıyorum ki, dünyanın en şanslı insanlarından biriyim ben... Bugüne kadar yaptığım her işi bu denli tutkuyla, aşkla, coşkuyla yapabildiğim için..

Şans mıydı yoksa seçim mi, bilmiyorum ama iş hayatım aynı zamanda hobi alanım oldu...

Etrafımdaki mutsuz çalışanları gördükçe, her seferinde bir kez daha minnet duydum dünyaya, beni bu denli şanslı yaratan Tanrı'ya ve bu şansın farkına vardıran kendime...:)


Yorumlar

  1. :) Evet ya, ne mutlu bana... Ve de dilerim Tanrı herkese, tutkuyla çalıştığı işler nasip eder...

    YanıtlaSil
  2. Bu yazıyı okurken öyle benzerlikler buldumki. Kardeşimde aynı sizin gibi düşünüyor..Sevindim adınıza gerçekten.

    Genelde insanlar işlerini sevmezler veya sevmedikleri işleri yaptıkları için mutsuzdurlar..

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel:) Kardeşiniz adına çok sevindim... Ve umarım siz de aynı şansa sahip olursunuz...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gerçeğe Çağrı! İyi bir aksiyon filmi...

Harika bir aksiyon filmi...

Farkında ve mutlu bir yaşam için…