Sen iyi ol...

Sen iyi ol sevdiğim...
İyi değilken sen, yüreğim sıkışır, nefes almak ağır gelir....
Issız olurum, karanlık olurum, yersiz-yurtsuz olurum, üşürüm...

Sen iyi ol dostum,
İyi değilken sen, beceremem ben dünyaya kafa tutmayı...
İçim titrer, bir serçe gibi ürkek, yalnız ve kimsesiz olurum...

Sen iyi ol yol arkadaşım,
Işığımsın; kaybederim yolumu, tökezlerim sensizlikte, düşerim...
Aynamsın; ışıltım kaybolur, solar renklerim, susar şarkılarım...

Sen iyi ol...
İyi ol ki, ışıldasın yüreğin....
Işılda ki, tutunup fenerine yolumu bulayım...



Yorumlar

  1. Bazen gece oldugunda, okunucak bloglarım var, onları okurken ya hüzünleniyorum, ya gülüyorum, yada nefessiz kalıyorum.

    Deep, siz ve bir kaç arkadaşım daha var onları gece okurum genelde.

    Çok güzel ne diyeyim. Bazen diyorumki oku ve çık yazma bişey. Olmuyor. Hissettiklerimi tam anlamıyla kelimelere dökemiyorumda..Öyle işte..

    YanıtlaSil
  2. Unuttum bir miminiz var bende..

    YanıtlaSil
  3. Aslı:
    Ne güzel düşünceler, ne hoş bir paylaşım bu böyle... Teşekkür ederim:)

    Mimi gördüm; "Siyah ve mavi" ben:) En kısa zamanda yazmaya çalışacam ben de... Çok teşekkürler..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gerçeğe Çağrı! İyi bir aksiyon filmi...

Harika bir aksiyon filmi...

Çünkü sana değdiğinden beri ellerim, bütün kış dallarımda tomurcuklar var...