Gün sen ne güzelsin...

Gün,
Sen ne güzelsin... Serinliğinde ayrı bir tat var, yüzümü okşayan ılık esintinde ayrı... Saçlarımı karıştıran, uçuşturan, oynaşan rüzgarınla, ayrı güzelsin...

Gün,
Sen ne güzelsin... Arasıra yüzünü gösterip, sonra hemen saklanan güneşinle... Küçük bir çocuk gibi, cilveleşiyoruz seninle... Biraz şımardığında, çatıyorum kaşlarımı şakacıktan; sanki kızgın, sanki küskün... Hınzırlığın üzerinde, kocaman gülümseyip gönlümü alıyorsun...

Gün,
Sen ne güzelsin... Bazen laciverte dönüyor rengin, bazen grinin tüm tonlarını kullanan bulutlara teslim oluyorsun... An geliyor, parlak ve aydınlık bir maviye dönüyor yüzün... Kızgınken de güzelsin, duru bir su gibi sakinken de... Gözlerin dolu doluyken bi tatlısın ki, hele süzülürken damlalar yüzüme... Sıcacık bir renge bürünüyorsun bazen, tatlı bir gülümseyişe...

Gün, sen her halinle ayrı güzelsin...

Şile yolu...

Yorumlar

  1. Gün;sen ne oyuncusun...oyun arkadaşımız gibisin;)

    Çok güzeldi,günümü neşelendirdin...


    NOT;Silvacım yorum kutucuğunda kaelime doğrulama çıkıyor onu kaldırırsan daha rahat olacak:)

    YanıtlaSil
  2. :) Seni neşelendirdiğime çok sevindim... Doğrusu, gün de beni neşelendirdi...

    NOT: Beceremedim:( Bi ara bana gösterir misin?

    YanıtlaSil
  3. Gune severek basliyorum, huzur dolu, sevgi dolu, nese dolu civil civil cocuk gibi :). Gune merhaba deyip koyuluyorum yollara cunku is beni bekler ben isi beklerim :)).
    Masama oturmus bilgisayarim karsimda yanimda pencere ve gune bakarak ne mutlu banaki gune gine saglik dolu huzur dolu basliyorum.

    Silvacigim gunu her rengiyle seviyorum, gunumu bu yazinla dahada guzelesdirdin :)), sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. Ayşecim, ne mutlu bana ki gününü güzelleştirmene katkı sağlayabilmişim... Aferin bana:)))

    Ve ne mutlu sana ki, güzel bakabilmiş, güzel görebilmişsin...

    YanıtlaSil
  5. İnsan portresi çizmişsiniz, gün gibiyiz gerçekten..Öyle güzel anlatmışsınızki Allahım dedim bu benim işte :)

    Hayata bu kadar olumlu bakabilmek ve olumsuzken dahi iyi düşünebilmek siz bunu yapıyorsunuz ve mutluluk veriyor yazılarınız. Tsk ederim :)

    YanıtlaSil
  6. Ben uzun süreli depresif kalamayanlardanım:) Hem Osho der ki, sıkı sıkıya tutunup beslemediğiniz sürece, tüm duygular geçicidir... Sanırım haklı:)

    Mutlu etmek, mutlu ediyor insanı... Ben de çok teşekkür ederim mutlu olan ve mutlu eden size:)

    YanıtlaSil
  7. Şafak söker ve milyarlık dönencenin günü milyar kere başlar; tekrar tekrar... Günün ışıklarına, ışıkların içinde süzülen güzelliklere bakmak; görgü, cesaret ve biraz da sanatsallık ister. İyi bir bakış Silva.

    YanıtlaSil
  8. deeptone:
    :) Evet... Yaşamın her anından, her halinden tat alabilir olmak ve bunu keyfe dönüştürmek, paha biçilemez...

    YanıtlaSil
  9. Güven:
    Alışkanlığın kurbanı olup, hayatın detaylarını ve orada gizli güzelliklerini kaçırmamak... Stresin bizi yönetmesine izin vermeden, tat almaya devam edebilir olmak... Güzel... Yaşamla barışık ve uyumlu olmak, çok güzel...

    YanıtlaSil
  10. Silva, çok önemli bir tespit yapmışsın; "alışkanlıkların kurbanı olmak" çok iyi irdelenmeli; sanırım yaşamını eline almak isteyenlere, yeniden hayata merhaba diyecek olanlara çok güzel bir hatırlatma:))

    Teşekkür ederim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gerçeğe Çağrı! İyi bir aksiyon filmi...

Harika bir aksiyon filmi...

Çünkü sana değdiğinden beri ellerim, bütün kış dallarımda tomurcuklar var...