Aşk ve hüzün

Yüreğimde saklı mektubu, yüreğin acıyarak okumuştun… Biraz şaşkın, biraz tedirgin, biraz kararsız… 
Karşımdaydın şimdi…

“Gittin mi, gidebildin mi, gideyim mi?” dedin, fısıldayarak…
Kelimeler usulca bir kenarlara gizlendi, dişlerim kenetlendi birbirine, dudaklarım titrek, öylece daldım uzaklara…
Soruların an be an büyüyerek, uçuşup duruyordu gözlerimin önünde…
Tek bir yanıtı olmayan, zor bir soruydu, dudaklarından kolayca dökülen…
Şimdi odada sadece kalbimin atışları duyuluyordu…
Gözlerin gözlerimde bir yanıt arıyordu, sessiz ve sabırlı…
Her yer sonbahar kokuyordu…

Bir gemi geçti, rengarenk ışıklar içerisinde… İçine oturup, ben de uzaklaştım… Deniz kokuyordum şimdi… Rüzgarda hışırdayan yapraklar, huzurlu bir akşamı müjdeliyordu…

"Gidebildin mi?"
Aldım elini, kalbimin üzerine bıraktım usulca, “dinle, o sana söyler” dedim…
Korktun, saçma bir cevap geveledin, içimde aynı yer sızladı…
“Gideyim mi?” dedin yeniden…
Git, dedim…
Git…

Elin elime uzandı, sıkıca sardı… Başım usulca göğsüne yaslandı…
Git…
Öylece akıp gitti zaman…
Elinin sıcaklığı, kalbinin yüksek ritmik atışları, piyano sesine karışan vedanın ayak sesleri… 
Şimdi her yer hüzün kokuyordu… Hüzün ve sevda… Birbirine nasıl da yakışıyorlardı…

Ne sesini duydum ne kokusunu aldım ayrılığın…
Kelimeler nasıl da eksik ve yetersiz kalır, yürekler konuşmaya başladığında…
Bakışlarım sarıp sarmaladı seni, okşadı hüzünle aydınlanan yüzünü…
Ruhlarımız şimdi birbirine karışmış, iç içe geçmişti…

Deniz… Geçip giden gemiler… Şehrin denize vuran rengarenk ışıkları… Rüzgarda hafif fısıldamalarla salınan yapraklar… Ruhumu dans ettiren büyülü bir müzik… Kanıma karıştıkça sana dönüşen şarabın koyu kırmızısı… Her yer sevda ve hüzün kokuyordu… Sevdaya hüzün nasıl da yakışıyordu…

“Gidebilecek misin?” dedim… 
Bir fısıltıydı, yüreğimden kopup, sana ulaşan…
“Gitmeyeceğim” dedin, kolların yavaşça sararken beni, “gitmeyeceğim, sen gitmeden ben gitmeyeceğim”…
Gözlerimden ılık bir damla gözyaşı, sessiz sedasız süzüldü, dudaklarımda tuzlu bir tat bıraktı…
Sustum…



Yorumlar

  1. Çok duygulandıran, çok hüzünlü ama bir yandanda umut ve sevgi dolu bir yazı..

    Gitmedi dimi gerçekten gitmedi ve kaldı..

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim...

    Gitmedim... Gitmedi...:)

    YanıtlaSil
  3. :) Bu zamanla sınırlandırılmamış bir yazı... Hani hiç eskimeyen duygular vardır, hep yeni bir tat bırakır damakta... Öyle bişey işte...

    YanıtlaSil
  4. anladım ne demek istediğini.
    umarım mutlu eden duygulardır.
    huzur veren.
    :)

    YanıtlaSil
  5. Yaşamaktır aynı zamanda ölmek; gidene dimdik cevap verebilmek de,hüzünleri seslendirip iknaya yöneltmek de öyle...

    YanıtlaSil
  6. deeptone:

    Evet evet:) Çok mutlu eden duygular bunlar... Sevginin tüm duyguları, çok tatlı...

    YanıtlaSil
  7. Güven:

    Sevmek... Çıkarsız, sebepsiz, şartsız... Sevmek... Çok güzel...

    YanıtlaSil
  8. o zaman iyi bir ilişki içindesin. güzel bişi. bitmesin o zaman.
    :)

    YanıtlaSil
  9. evet, bitmesiiinnn:)

    ve de çok teşekkür ederim... güzel dilekler bunlar...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gerçeğe Çağrı! İyi bir aksiyon filmi...

Harika bir aksiyon filmi...

Çünkü sana değdiğinden beri ellerim, bütün kış dallarımda tomurcuklar var...