Anadolu Kartalları...

Çok beğendiğim bir oyuncu olunca başrolünde, izlememek olmazdı. Ben de izledim bugün Anadolu Kartalları'nı... Engin Altan Düzyatan, rolünün hakkını vermişti doğrusu (e tabi ki benim doğrum; tarafsız olduğum da söylenemez pek:-)) ...

Diğer yandan Çağatay Ulusoy ve Özge Özpirinçci'nin de oyunculuklarını çok beğendim...

Uçak görüntüleri hoştu, keyifli sahneler seyrettik...

Gel gör ki, filmdeki aşk hikayesinin (Çağatay Ulusoy ile Hande Subaşı arasındaki) ayakları hiç yere basmadı.

Neyse, kendimi tutamayıp anlatmaya geçmeden önce bu yazıya bir son vereyim:)

İzleyenlerin görüşlerini merak ediyorum doğrusu...

Anadolu Kartalları

Yorumlar

  1. Fragmanını görmüştüm ama izlemeyi düşünmediğim bir film.Yine de oyuncular için bile izlenebilir Silvacım senin de dediğin gibi...
    Ben de bir sinemasever olarak bu aralar kendime göre bir film bulamıyorum,beklemeye devam...
    Senin için sevindim en azından iyi zaman geçirmişsin:)

    YanıtlaSil
  2. Faragmanını izledim ama gidip gitmemekte kararsızım açıkçası :) bilemiyorum gerçekten..

    YanıtlaSil
  3. benden önce izledin.
    :)
    bugün fırsatım olmadı.
    :)

    bir mimin var bende.
    :)

    YanıtlaSil
  4. Natalicim, bence sen sevmezsin zaten bu filmi; izlememek doğru karar senin için... Benim ise motivasyon unsurum güçlüydü:))

    Dedemin İnsanları'nı merakla bekliyorum ben...

    YanıtlaSil
  5. Aslı:

    Ne tarz filmler seversin bilmiyorum, o yüzden bişey demek zor. Boş vaktin olursa ve daha iyi bi alternatif bulamazsan, git... Yardımcı olamadım dimi?:)))

    YanıtlaSil
  6. deeptone:

    Mimi gördüm ve yazıcam:) Çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gerçeğe Çağrı! İyi bir aksiyon filmi...

Harika bir aksiyon filmi...

Çünkü sana değdiğinden beri ellerim, bütün kış dallarımda tomurcuklar var...