Bir Gün...

Bu akşam, "Bir Gün"ü izlemeye gittik. Öyle büyük bir beklentimiz yoktu doğrusu... Günün yorgunluğunu atmak, biraz zihnimizi dinlendirmek; yeterliydi...

Film, umduğumuzdan çok daha fazlasını yaşattı... "Bir Gün", bugüne kadar izlediğim en iyi filmlerden biri... Karakterler öyle güçlü ki, bir anda çekiyorlar sizi hikayenin içine... Birbirinden tamamen farklı hatta zıt özelliklere ve hayatlara sahip iki insanın dostluğunu ve aşkını anlatıyor film... Çok güzel işlenmiş bir hikaye... Çok iyi oyuncu seçimleri... Çok iyi yansıtılan duygular... Güzel müzikler... Güzel kareler... 

Filmi anlatmayayım ama siz mutlaka izleyin...:)










Yorumlar

  1. Bu filmi seven birini daha bulmak güzel oldu. Geçen akşam bizde gittik ve sevdim ben filmi. Üstelik film hakkında hiç bir şey bilmiyordum..

    YanıtlaSil
  2. filmi beğenmen hoşuma gitti.
    dün yazdım ben de.
    okumadın sanırım.
    yorum yapmamışsın.
    :)

    yönetmenin önceki iki filmini de izlesene.

    italian for beginners
    ve
    education.

    bir de izlemediysen bundan çok daha önemli bi film var.
    never let me go.
    :)

    YanıtlaSil
  3. Günaydııın :)) Filmler, hayatın güzel destekçileri; izlenmeli:))

    YanıtlaSil
  4. Aslı:
    Biz de çok keyifli vakit geçirdik... Hele ben, kuş gibi, yüreğim titreyerek izledim. Duygular çok yoğun, çok güzeldi...

    YanıtlaSil
  5. deeptone:

    Yazını görmemiştim, çok güzelmiş... Bir sürü de bilgi varmış, keşke okusaymışım... Yönetmenin diğer filmlerini de merak ettim. İnşallah izleme fırsatım olur...

    Never let me go... Filmi bulayım da izleyeyim...:)

    YanıtlaSil
  6. Güven:
    Evet evet!:) Bir sürü olumsuzluk yaşanırken dünyada, bakış açımızı değiştirmek ve biraz taze nefes için, sinema-kitap-müzik... Olmazsa olmazlarım...

    YanıtlaSil
  7. Filmi izlemiştim bana da güzel duygular verdi...Çok büyük bir zi bırakmasa da ana fikri çok beğendim.İnsanlar önüne çıkan fırsatları değerlendirmesini bilmeli...Kıymet bilmeli !

    YanıtlaSil
  8. Çok merak ettirdin beni, yarın izleyeyim bari.

    YanıtlaSil
  9. :) Beğeneceğini düşünüyorum... Umarım yanılmam...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gerçeğe Çağrı! İyi bir aksiyon filmi...

Harika bir aksiyon filmi...

Farkında ve mutlu bir yaşam için…