Arkadaştan Öte...

"Anadolu'da Bir Zamanlar"ı izleyeceğim dedim ama son dakika değişikliğiyle, "Arkadaştan Öte"ye gittik.

Konu, günümüz için iyiydi belki ama film için aynı şeyi söylemek ne yazık ki mümkün değil. 

Filmin sorusu şu, "sadece arkadaş kalarak, seks yapmak mümkün mü?"... Duygusal ilişki yok, bağlılık yok, sorumluluk yok... 

Sonu baştan belli bir hikaye... Yine de, nasıl işlendiğine bağlı olarak pekala keyifli olabilirdi... Gel gör ki, senaryo dağınık, mesajlar dağınık... Doğrusu, film oldukça sıkıcıydı... Kararımı verdim; ben sevmiyorum böyle hikayeleri...

Neyse ki, günün sonunda gelen rakı-balık ikilisi ve hoş sohbet, filmin tatsızlığını unutturdu... Günü, tatlı tatlı sonlandırdık:)


Yorumlar

  1. Çok iyi bir teselli; balık ve rakı:)) Bende bu dengelemeleri seviyorum; sıkıldın mı; "b" planına geçeceksin:))

    YanıtlaSil
  2. Film sıkıcı ama sondaki rakı-balık-sohbet harika işte :)

    Bende gittim de malesef aynı sizin gibi düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Evet, rakı-balık-sohbet harika sahiden... Film zaman kaybıydı ama görmeden de bilemezdik işte...

    Gördük, öğrendik; dostlara da duyurduk...:)

    YanıtlaSil
  4. bugünlerde izleyeceğim iki filmden biri bu. diğeri de, allen'ın pariste bir gün. hımm demek ki izlemsem de olur.

    bu ilişki tarzı, amerikada yeni yaygınlaştı. friendship with privileges yani adı. arkadaşlık var, birlikte zaman geçirmek var, yatak da var. ama strings yok. bağlıllık yok. daha çok, işgüçten düzenli ilişkiye zamanı olmayanlar yapıyor.

    YanıtlaSil
  5. Evet, Paris'te Gece Yarısı'na ben de gitmeyi planlıyorum... Bir de, "Bir Zamanlar Anadolu'da"ya...

    Amerika'da yaygınlaşan bu ilişki türünün, sanıyorum bu yıl içerisinde üçüncü filmi falan oldu bu... İlginç bir şekilde, bu konuya vurgu yapılıyor.

    Yalnızlıktan ve sevgisizlikten kaçışın bir yolu gibi görünüyor ama bence çok yüzeysel ve de üstelik insan doğasına aykırı... Bağlılık olmadan ne aşk olur, ne sevgi ve de hatta ne dostluk... Aşkın ucuzlaştırılmış hali; hiç sevmedim...

    YanıtlaSil
  6. yazarım bugünlerde allen'ı.

    haklısın.

    ama bak insanların şartlarına göre değişiyor görüşler ve yaşam şartları. sen kendi ortamında böle düşünüyorsun. tamam belki ben de. ama bir dolu yaşam tarzı var.

    belki amerikada çok yoğun çalışıyor olsaydın, hiç zamanın olmasaydı, yani sen şimdiki sen olmasaydın, başka biri olsaydın, belki mantıklı olacaktı.

    tamam bence de uygun değil.

    ama kendi açımızdan bakıyoruz. başka bi dolu açı var dünyada.

    :)

    YanıtlaSil
  7. :) Haklısın... Başka bi dolu açı var dünyada...

    Ben zaten, "ben sevmedim" diyorum... Muhakkak ki, kimileri için de iyi bir sığınaktır...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gerçeğe Çağrı! İyi bir aksiyon filmi...

Harika bir aksiyon filmi...

Çünkü sana değdiğinden beri ellerim, bütün kış dallarımda tomurcuklar var...