Ejderha Dövmeli Kız

Bugün bir fırsat yaratıp "Ejderha Dövmeli Kız" filmini izlemek üzere Kanyon'a attık kendimizi. Çok da güzel  bir seçim yapmışız. Filme bayıldık:) Kitabını okumamış kişiler olarak, arada bir konuya Fransız kaldıysak da, genel olarak çok başarılı olduğunu söyleyebilirim.

Filmde özellikle bir replik var ki, üzerinde uzun uzun düşünmeye değer; (Tam olarak bu değildi replik biliyorum ama öz olarak böyle bişey) "İnsanlar neden iç güdülerine güvenmezler? Birini gücendirmektense, acı çekme ihtimalini göze alabiliyorlar.". Çok çarpıcı, değil mi?

Daniel Craig ve Rooney Mara'nın başrollerini paylaştığı film, bence son zamanların en iyi filmlerinden biri olmuş.

Bu arada, filmde Coca Cola ve Apple'ın bolca ürün yerleştrme uygulaması var ama senaryoya çok iyi giydirilmiş, hiç rahatsızlık vermedi. 

Yorumlar

  1. İki versiyonunu da izlemiştim, kitaplarınıda okudum. Genel olarak kitaplar kadar iyi degiller ama izleniyorlar :)

    YanıtlaSil
  2. Kitaplarını okumadım ben ama filmi çok beğendim:)

    YanıtlaSil
  3. kitaplarını çok sevdiğim ve isveç versiyonlarını beğendiğim için amerikan versiyonunu izlemedim.
    protesto ediyorum. kaka amerikalılar.
    :)

    ama bilmiyorum geçen hafta okudun mu harem miminde. lisbeth salander'in gerçek olmasını ve sevgilim olmasını isterdim.
    :)

    YanıtlaSil
  4. :) E haklısın tabi, Lisbeth harikaydı sahiden...

    YanıtlaSil
  5. izlediğin bloglara baktım da ne çok.
    yüzlerce.
    okuyo musun sahiden.
    yoksa izliyor mu gözüküyorsun.
    halbuki sadece bikaç blogda görüyorum yorumlarını.
    :)

    YanıtlaSil
  6. Bir kısmı mesleki, izlemem gerekiyor. Bir kısmına hızlıca göz atıyorum. Bir kısmını okuyorum ama yorum yapmaya fırsatım olmuyor. Bir kısmını ise daha yakından takip ediyor, fırsat yaratıp yorum da yazıyorum. İşte böyle..:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gerçeğe Çağrı! İyi bir aksiyon filmi...

Harika bir aksiyon filmi...

Çünkü sana değdiğinden beri ellerim, bütün kış dallarımda tomurcuklar var...