Bahara özenen tatlı bir gün...

Bugün, ne güzel bir gündü, fark ettiniz değil mi? Güneş pırıl pırıl, gün apaydın... Biz de, taktık mutluluğu kolumuza, tuttuk Büyükada'nın yolunu...

Vapur yolculuğunu özlemişim; tatlı tatlı sohbetler ederek, çeşit çeşit insanları izleyerek, bazen denize dalıp uzaklara giderek bazen martılara fısıldayarak vardık adaya... Şehrin gürültüsünden, kirli havasından, stresinden uzak, ne güzel bir gün oldu... Hava dostluk etti bize, güneş ellerini çekmedi hiç üzerimizden. Nasıl desem, sanki bahardan bir gün hediye edildi bize; ne güzel oldu...

Biz de, hor kullanmadık hani yani hediyemizi:) Minnetle kabul ettik, coşkuyla yanıt verdik... Fayton keyfine, bolca yürüyüş, doğayla kucaklaşma ve güzel bir yemek ekledik... Size de güzel fotoğraflar getirdim..:)










Yorumlar

  1. drive'ı yazdım.
    :)
    bende mimin var.
    :)

    YanıtlaSil
  2. Kışın adalara gitmek hep sevdiğim ve özlem duyduğum birşeydir:)
    Ne iyi yapmışsınız çok iyi bir fikir:)
    Bana kalsa karda gitmek istiyorum ama mahsur kalma durumu var, gerçi ben ona da razıyım hatta ne iyi olur;))))

    YanıtlaSil
  3. deeptone:
    Drive konusunda ayrı fikirlerdeyiz...:)
    Mimini gördüm, yanıtlamaya çalışacağım. Teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  4. Natali, çoook güzel bir gündü, keşke sizi de çağırsaydık...
    Bir dahaki sefere, muhakkak aricam seni:)

    YanıtlaSil
  5. Silva büyük adayı öyle anlatmışsınız ki insan taa konya dan çıkıp büyük adaya gidesi geliyor bir de resimler çok çok güzel olmuş ancak bir ressam fotoğrafçı bu kadar güzel fotoğraf oluşturabilirdi gözünüze gönlünüze sağlık tek kelimi ile çok şahane.......

    YanıtlaSil
  6. Fotografları çok beğendim. Çok ta hoş bir gün olmuş. Ne güzel..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gerçeğe Çağrı! İyi bir aksiyon filmi...

Harika bir aksiyon filmi...

Çünkü sana değdiğinden beri ellerim, bütün kış dallarımda tomurcuklar var...