Beyazın parlaklığında soğuk-sıcak:)

Özlemle beklediğimiz kar, hakkını verdi doğrusu. Ne güzel oldu, değil mi? İstanbul'u  bembeyaz bir örtü altında izlemek, müthiş coşkulu bir duygu hali...

Hele de, bir yandan kar yağarken bir yandan da güneş varsa, değmeyin keyfime:)




Berlin Kaplanı'nı izledim...:)
Ata Demirer'in son filmini izledim ama daha iyisini beklediğimi itiraf etmeliyim. Genel olarak, keyifli vakit geçirmek için izlenebilecek bir film. Özellikle bir-kaç esprisi gerçekten iyiydi, bastım kahkahayı:)

Yorumlar

  1. Dengelerin güzel beyazlığı; bir de altyapı,üstyapı tamam olunca; değmen benim gamlı keyfime:))

    Kış, kendi sanatının gösterisini yaparken, sinemada kendi gösterimini yapmış:)) İyi seyirler bana:))

    YanıtlaSil
  2. Kar;içime sebepsiz sevinçler veren...

    Berlin Kaplanı ilgi alanıma giremedi zaten sinemada komediyi sevmiyorum ben:))

    YanıtlaSil
  3. Güven:
    İstanbul'da önemli bir problem yaşamadık biz. Hele Mecidiyeköy'ün meydanında olunca ofis, kar eziyet değil, keyif oldu sahiden:))

    Bembeyaz kar; iyidir, güzeldir, hoştur...:)

    YanıtlaSil
  4. Natali:

    Evet ya, ne tuhaf bir etki gücü var karın. Nedensiz sevinçlerin kaynağı...:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gerçeğe Çağrı! İyi bir aksiyon filmi...

Harika bir aksiyon filmi...

Çünkü sana değdiğinden beri ellerim, bütün kış dallarımda tomurcuklar var...