Ufo'nun yeni reklamı gerilim yaratıyor...

Ufo'nun yeni reklamını izlediniz mi? Ufo Carbon Black isimli yeni bir ürünün reklamı bu. İsmini hatırlayamadım ama ekranların bilinen yüzlerinden biri olan oyuncu, ürünün özelliklerini uzun uzun anlatıyor. Reklam sıkça yayınlanıyor, muhakkak karşılaşırsınız.

Özelliği olan bir reklam değil aslında. Yeni ürünün ne kadar dayanıklı olduğunu vurgulamak istemişler. Ama bu vurgu, oyuncunun bakışlarına öyle bir yerleşmiş ki, her izlediğimde geriliyorum. Sanki birazdan bir ölüm emri imzalayacak, bir tuhaf bakışlar, aşırı vurgu nedeniyle yerinden sıçratan bir ses... Ben izlerken o ısıtıcı reklamını, üşüyorum resmen, yabancılaşıyorum...

Oysa eskiden esprili, sıcak, hoş reklamları olurdu Ufo markasının... Bu yeni bir strateji mi, nedir bilemedim ama doğrusu ben hiç sevmedim.

Bir de son zamanlarda iki GSM operatörünün reklam filmleri dikkatimi çekiyor.

Bunlardan biri Vodafone. Vodafone'un "nerelerde çekmediğini" dalga geçerek anlattığı reklam çok itici olmuş. Üstelik, artık hepimiz nerelerde çekmediğini de öğrenmiş olduk... İlginç bir yaklaşım olmuş...

Diğeri de Avea... Avea'nın Fasülye karakteriyle yakaladığı reklam fikri çok iyi. Erdem Yener çok başarılı bir oyunculuk sergiliyor. Tadında, güldüren, düşündüren reklamlar... Bu seri içerisinde bir tek şu, 2 saatte bir yeni bir baz istasyonu kurulduğunu anlatan reklamı sevmedim. Bence esprinin dozu kaçmıştı.

Neyse, reklam arası sona erdi... Diyeceklerim bu kadarcık:)

Yorumlar

  1. Tespitler çok yerinde katılıyorum kesinlikle.

    YanıtlaSil
  2. http://reklamyorumcusu.blogspot.com/#!/2011/12/aveanin-fasulyesi.html

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gerçeğe Çağrı! İyi bir aksiyon filmi...

Harika bir aksiyon filmi...

Farkında ve mutlu bir yaşam için…