Görevimiz Tehlike 4

Dün akşam izledim Görevimiz Tehlike'nin dördüncü filmini. Yine baş döndürücü bir aksiyon filmi çıkmış ortaya.

İnanılmaz teknolojiler, müthiş stratejiler, olağanüstü yetenekler... Tom Cruise çok iyi bir oyuncu sahiden, filmi izletiyor. Yeni ekip de iyi...

Hem Moskova sahneleri çok güzeldi, bayılıyorum bu şehre... Sonra Dubai...

Ama başım dönüyor izlerken böyle filmleri, yoruluyorum. Bu tür filmler bana çok mekanik ve soğuk geliyor. Ben, daha gerçekçi ve duygusal hikayeler istiyorum... Hayatın içinden, insana dair...



Görevimiz Tehlike 4'te başarılı ürün yerleştirme örnekleri...
İletişim ve pazarlama tarafından baktığımda ise filme bolca reklam giydirildiğini söyleyebilirim... Ülkemizde de çarpıcı örneklerini görmeye başladığımız ürün yerleştirme uygulaması, Görevimiz Tehlike - Hayalet Protokol filminde yoğun olarak kullanılmış.

Filme damgasını ise BMW markası vuruyor. Marka, BMW Vision EfficientDynamics modelini Tom Cruise'un eşliğinde tatlı tatlı tanıtıyor:)

Son model teknoloji ürünleri için iyi bir fırsat olan filmde, IPad ve USB sıkça karşımıza çıkıyor. Teknoloji meraklılarının gözünden kaçmayacaktır...



Yorumlar

  1. İzlemeyi çok istiyorum, genelde yorumlar iyi yönde..

    YanıtlaSil
  2. İlginç bir film olduğu aşikar ama bana göre değil;)
    Senin de dediğin gibi bana da duygu yüklü filmler lazım...

    YanıtlaSil
  3. Aslı:
    Aksiyon filmi sevenler için iyi bir alternatif bence de...

    YanıtlaSil
  4. Natali, evet yaaa... Bana duygu yüklü, güne dair, insana dair, hayata dair filmler gerek:))

    YanıtlaSil
  5. ikimiz de haftasonu izleyip ikimiz de sevmişiz.
    :)

    YanıtlaSil
  6. Tom Cruise işte, sevilmez mi hiç:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gerçeğe Çağrı! İyi bir aksiyon filmi...

Harika bir aksiyon filmi...

Çünkü sana değdiğinden beri ellerim, bütün kış dallarımda tomurcuklar var...