Şükür duam...

Dünyanın en güzel ve en özel ailesiyle ödüllendirildiğim, bu ödüle ömrümün son nefesine kadar sahip olmaya devam edeceğim için şükrediyorum…

İnsanlığın teknoloji kölesi haline gelip robotlaştığı günümüzde, hala yüreğime dokunabilen ve yüreğine dokunabildiğim dostlarım olduğu için şükrediyorum… Çektiğim acıyla yürekleri titreyen, yüreğimi titreten… Gözyaşlarını aynı anda akıttığımız, konuşmadan anlaşabildiğimiz, ruh kardeşlerim… Size minnettarım…

Sağlıklı bir bedene ve ruha sahip olduğum için… Yürüyebildiğim, tat alabildiğim, duyabildiğim, konuşabildiğim, hücrelerim yenilenmeye devam edebildiği, nefes alabildiğim, koşulsuzca sevebildiğim ve sevildiğim için şükrediyorum…

Tüm alışkanlıklarıma ve korkularıma rağmen, hayata silbaştan başlayacak cesareti edinebildiğim için şükrediyorum… Geride bıraktıklarım acıtmıyor canımı, yeni başlangıçların tatlı heyecanındayım…

Haksızlığa ve hayal kırıklığına uğradığımda bile, gülümseyebilecek güce sahip olduğum için şükrediyorum… İçim rahat; adaletin er ya da geç yerini bulacağına olan inancımla, huzur doluyum…

Kalbimi kıranları affedebildiğim, kalbini kırdıklarımdan af dileyebildiğim için şükrediyorum…

Yaşadıklarımdan ders alabildiğim, hata yapmaya devam etsem bile, hatalarımda kendimi tekrarlamadığım için şükrediyorum…

Sevdiklerimin mutluluğu için elimden geleni yaptığım, buna rağmen mutlu olmadıklarında kendimi artık suçlamadığım için şükrediyorum…

Detayları fark edebildiğim, hayatın güzel karelerini yakalayabildiğim için şükrediyorum…

Heyecanlarımı koruduğum, hayata tutkuyla bağlı olduğum için şükrediyorum…

Yaptığım iyiliklerin karşılığını asla alamayacağımı bildiğim, buna rağmen iyilik yapma güdümde hiçbir eksilme hissetmediğim için şükrediyorum…

Korkularımla yüzleşebildiğim, korkularımın içinden geçip her seferinde yeniden ışığı bulabildiğim için şükrediyorum…

Aynadaki yansımama huzur ve sevgiyle bakıp, onunla gururlanabildiğim için şükrediyorum…

Arızalarımın farkında olduğum, tedavi edebildiklerimi iyileştirip, çare bulamadıklarımı kabullenebildiğim için şükrediyorum…

Kimseye -en azından farkında olarak- zarar vermediğim, kötü düşünüp, kötülük yapmadığım için şükrediyorum…

Özümdeki iyiliği beslediğim ve iyiliği tüm dünyaya cömertçe sunabildiğim, dahası bu cömertliğimden tek bir an bile pişman olmadığım için şükrediyorum…

Güvendiğim, inandığım, sevdiğim ve değer verdiğim insanlar, beni hiç yanıltmadığı için şükrediyorum…

Üretebildiğim, ürettiklerim işe yaradığı ve bir değişim sağladığı için şükrediyorum…

Bana yalan söyleyenleri ve bana dürüst davranmayanları görebildiğim, onlara bunun bedelini ödetebilecekken affetmeyi tercih ettiğim için şükrediyorum…

Hayatım boyunca kimseden nefret etmediğim, yüreğimde sadece sevgi ve hoşgörüye yer verdiğim için şükrediyorum…

Öfke, kıskançlık, hırs, umutsuzluk, çaresizlik gibi negatif duyguları sahiplenmediğim, bir rüzgar gibi minik bir esintiyle hayatımdan geçip gitmelerine izin verdiğim için şükrediyorum…

Kaybetmeyi de vazgeçmeyi de bildiğim için… Her seçimin, bir vazgeçiş olduğunu kabullendiğim ve seçtiğimle mutlu olmayı başardığım için şükrediyorum…

Heyecanlarımı koruduğum, hayatı coşkuyla yaşayabildiğim için şükrediyorum…

Yorumlar

  1. Güvendiğin, inandığın, sevdiğin ve değer verdiğin herkes seninle zaten GÜZEL İNSAN...

    YanıtlaSil
  2. Leventcim, çok teşekkür ederim... Seni seviyorum:)))

    YanıtlaSil
  3. Icinin guzeligi zaten yuzune yansimis, gercekdende icden soyliyerk diyorum, COK GUZEL INSAN! Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. :) Çok tatlısınız... Çok çok teşekkür ederim...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gerçeğe Çağrı! İyi bir aksiyon filmi...

Harika bir aksiyon filmi...

Çünkü sana değdiğinden beri ellerim, bütün kış dallarımda tomurcuklar var...