Serenad...

Bu sabah güne, güneşten önce “merhaba” dedim. Ve de zihnimde, Celal Sılay’ın muhteşem Serenad’ı…

Ne güzel bir duygusu var bu şiirin, öyle değil mi?:)

Ne güzeldir böyle sevilmek, ne güzeldir böyle sevmek birilerini...


SERENAD

Yarın sabah erken uyan
Ben yıldızıma söyledim
Işıklar serpecek üzerine
Nur içinde uyanacaksın

Ben ağaçlarıma söyledim
Yarın sabah erken uyan
Dağıt saçlarını silkin
Dallar titreyecek, şaşacaksın.

Yarın sabah erken uyan
Ben göklerime söyledim
Uzat ellerini fecre doğru
Şafak sökecek, bakacaksın.

Ben yerlerime söyledim
Yarın sabah erken uyan
Gözünün değdiği her yerde
Çiçekler açacak, göreceksin.

(Celal Sılay)

Yorumlar

  1. Var olan insanın,yok olmuş haline çok güzel bir hatırlatma yapıyor; "lütfen silkin ve farket" Biraz erken uyanmak,birkaç saat geç kalkmanın faydasından çok daha faydalar sağlıyor. Ele ele böyle güzel şairler de arkadaşınızsa, fısıltıları kulağında yıllara meydan okuyorsa; değmen benim gamlı keyfeme:))

    YanıtlaSil
  2. :))) Varız işte hala, neden yok olmuş olalım ki?...

    Sevgi dolu, iyilik dolu, müthiş bir şiir... Çok severim...

    YanıtlaSil
  3. Fikir bindirmesi yaşamışım; "yok olmayı" ikinci şahıslar için anlatmak istemiştim:)) hani farketmeyi bazen bir şiirde, bir hikayede, bir şarkıda yapan veya hiç yapmayan ikinci şahıslardan... Hızlı düşününce böyle oluyor:))

    YanıtlaSil
  4. hep erken uyanırım ama bu şiir her sabah kumalıyım diyebileceğim kadar güzel..

    YanıtlaSil
  5. Evet, sahiden çok güzeldir bu şiir... Akşamları uyumadan önce okuduğumda da, daha bi huzurlu oluyor uykularım... Yüzümde bir gülümsemeyle uyanıyorum güne...:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gerçeğe Çağrı! İyi bir aksiyon filmi...

Harika bir aksiyon filmi...

Çünkü sana değdiğinden beri ellerim, bütün kış dallarımda tomurcuklar var...