Ya o ruh eşiniz değil ise?

Çoğumuz, ruhumuzun bir diğer yarısının dünyanın bir yerlerinde gezindiğine ve bizi bulmaya çalıştığına inanırız. Kimimiz bunu safsata olarak görür ama bilirim ki içten içe bunun gerçek olmasını da arzular.

Ben, "ruh eşi"ne inananlardanım hem de çok coşkulu bir inançtır benimkisi. Buna inanmak iyi gelir bana, umutlandırır, heyecanlandırır, sakinleştirir. Öyle güzel bir inançtır ki bu, dingin tutar beni, sabırla beklerim onu... Öyle derin bir tutkudur ki bu, ömrümün sonuna dek onu izlerim...

İşte, belki de bu yüzdendir bu filmin beni bu denli etkilemesi. İzlediniz mi bilmiyorum, sanırım vizyondan kalktı ama ruhunuzun bir diğer yarısının varlığına inanıyorsanız, bu filmi bulun ve izleyin, derim!

Filmin adı; Ruh Eşim (Cafe de Flore)...
Bu, bir adam ile bir kadın ve bir anne ile oğlunun arasındaki sevgi bağını anlatan bir film. Aşka fantastik ve mistik bir kapıdan bakan film, birbirine paralel iki hikaye üzerinden ilerliyor. Hikayelerden biri 1960'larda yaşanıyor, diğeri günümüzde...





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gerçeğe Çağrı! İyi bir aksiyon filmi...

Harika bir aksiyon filmi...

Çünkü sana değdiğinden beri ellerim, bütün kış dallarımda tomurcuklar var...