Pamuk Prenses ve Avcı... Keyifle izlenir...

Çocukluğumuzun o güzel masalını sinema afişlerinde görünce, dayanamadık valla, attık kendimizi Astoria'nın sinema salonuna... Çok da iyi etmişiz, aferin dedik sonrasında kendimize:)

Masal değişmiş biraz... Ama iyi olmuş, sevdim ben...

Fantastik bir film, çekimler güzel... Orman sahneleri müthiş, çok yaratıcı ögelerle süslenmiş... Cadı kraliçenin yaşlanma sahneleri de çok başarılı.... Film, hayal gücünüzü tetikliyor hemen...

Neyse, çok anlatmayayım. Ben keyifle izledim, sinemaya gitmek isteyenlere de gönül rahatlığı ile öneririm:)

Yorumlar

  1. fragmanını gördüm ve bende merakla bekliiyorum buraya gelmesini

    YanıtlaSil
  2. Umarım en kısa zamanda gelir ve siz de keyifle izlersiniz:)

    YanıtlaSil
  3. moonrise kingdom kaçırma sakın.
    :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gerçeğe Çağrı! İyi bir aksiyon filmi...

Harika bir aksiyon filmi...

Çünkü sana değdiğinden beri ellerim, bütün kış dallarımda tomurcuklar var...