Yerçekimi Mutlaka İzlenmeli!

Evet evet! Mutlaka hem de!...

Yerçekimi (Gravity) filmi diyorum. Başrolde Sandra Bullock ve George Clooney var.

Çok enteresan bir duygusu var, uzayda heyecanlı bir gezi yaptırıyor film izleyicilere... Başarılı bir 3D olmuş... Bilim-kurgu sevenler özellikle izlemeli. Ki aslında ben pek sevmem bilim-kurgu ama bundan etkilendim.

Ben soluğumu tutarak izledim.

Bi de, iyi ki yerçekimi var dedim, toprağa ayak basmak gibisi yok!:)

İzleyenlerin görüşlerini merak ediyorum doğrusu...

Sevgiyle kalın:-)

Yorumlar

  1. Ben de geçen pazar günü filmi izledim. Son zamanlarda izlediğim en iyi filmdi diyebilirim. Film insanı öyle içerisine çekiyor ki filmin sonunda baş kahramanla aynı duyguları yaşadım diyebilirim. Gidip toprağı öpmek geldi içimden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen valla... Toprak ne değerliymiş meğer:)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gerçeğe Çağrı! İyi bir aksiyon filmi...

Harika bir aksiyon filmi...

Farkında ve mutlu bir yaşam için…