Kış Uykusu Mutlaka İzlenmeli

İtiraf ediyorum, Nuri Bilge Ceylan'ın filmlerini pek sevmem. Ama Kış Uykusu, ezberimi bozdu. Filmi gerçekten çok beğendim. Kış Uykusu'nu beraber izlediğimiz arkadaşımla saatlerce filmdeki karakterlerden bahsettik. Derin izler bırakan, hepimizden özellikler taşıyan karakterler. Nuri Bilge Ceylan, derin yalnızlığımıza ve çaresizliklerimize ayna tutmuş sadece ve bunu gerçekten çok iyi yapmış... Haluk Bilginer, Demet Akbağ, çok beğendiğim genç oyuncu Melisa Sözen ve Nejat İşler de rollerini o kadar iyi giyinmişler ki, keyif ve hayranlıkla izledim... Ha bir de, iç mekan dekorlarına bayıldım, çok çok güzel olmuş.

Henüz izlemeyenleri etkilememek adına filmde en çok nelerden etkilendiğimi yazmayacağım. Ama benim gibi, Nuri Bilge Ceylan filmlerine mesafeli iseniz, bunu kırın ve filmi mutlaka izleyin derim. Pişman olmayacağınızdan eminim...






Yorumlar

  1. o zaman en kısa zamanda izlemeliyim ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiden keyifli izlemeler dilerim:-)

      Sil
  2. Ben bir Nuri Bilge Ceylan hastasıyım ama dediğin gibi hiç sevmeyen bile. bu filmde kendinden çok şey bulacak ve sevmese de yönetmene bu filmden dolayı saygı duyacaktır:) Filmle ilgili duygu ve düşüncelerine de içtenlikle katılıyorum...öptüm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Natalim, çok haklısın. Üstelik tekrar tekrar izlenebilecek, her izleyişte de bahsedecek yeni bir şeyler bulunabilecek bir film bence. Ben de öptüm ki seni!:-))

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gerçeğe Çağrı! İyi bir aksiyon filmi...

Harika bir aksiyon filmi...

Farkında ve mutlu bir yaşam için…