Huzurlu Bir Cennet: Göcek

Muğla'nın Fethiye ilçesine bağlı bir cennet köşesi Göcek. Geçen hafta ruhumu dinlendirdiğim, yeşilinde gezindiğim, mavisinde kulaç attığım bir cennet... Kuş seslerine cırcır böceklerinin sesi karışan, doğanın eşsiz orkestrasıyla kulaklarıma bayram ettiren bir cennet... Birazcık mavisinden, birazcık yeşilinden, birazcık da fuşyasından getirdim size:-)


Göcek'in manzarası, sokakları, evleri, yolları çok güzel. Özellikle sabah saatlerinde bu yollarda bol bol yürüyüş yaptım. 

 











Kaldığımız villanın havuzu vardı ama ben havuz keyfini hep geceye bırakıp, kendimi bolca denizin tuzlu sularına bıraktım. Evet, biraz fazla tuzlu suyu ama beni hiç rahatsız etmedi... Bu fotoğraflarda Göcek'in Katrancı Koyu ve İnlice Koyu'nu görüyorsunuz...
 



Ve en çok İz Tuzu Plajı'nı beğendim. İz Tuzu, Dalyan beldesine bağlı eşsiz bir plaj. Tam 4,5 km uzunluğunda tertemiz ve sakin bir plaj, harika bir deniz, süper bir manzara. Plajın bir tarafı deniz, diğer tarafı tatlı su. Plajı baştan başa yürüdüm, müthiş keyifliydi. Bir caretta caretta görsem, her şey eksiksiz olacaktı ama ne yazık ki göremedim. Bir dahaki sefere inşallah:-)


İz Tuzu Plajı, tatlı su kısmı...
İz Tuzu Plajı, tatlı su kısmı...
Son güne bir de Bodrum gezintisi ekledik:-)



Bu da tatil şımarığı ben:-)

Böylece bitti bir tatil de:-) Darısı, henüz tatil yapamamış olanlara...

Yorumlar

  1. Ne de güzel yapmışsın ... keyfin bol olsun :)

    YanıtlaSil
  2. İyi ki bize de getirmişsin oralardan bu güzellikleri, sayende gitmiş gibi ferahladım:))
    Şımarık fotolarını da pek sevdim;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihihiih, çok sevindim kontesim:) Ben de seni seviyorum:))

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gerçeğe Çağrı! İyi bir aksiyon filmi...

Harika bir aksiyon filmi...

Farkında ve mutlu bir yaşam için…